منوی وب‌سایت
  • خانه
  • درباره ما
  • راهکارهای نرم افزاری
    • راهکارهای صنعتی
      • راهکار مکانیزه مدیریت انبار و لیبلینگ
      • راهکار مکانیزه کدینگ و طبقه بندی کالا
    • راهکارهای اداری
      • راهکار مدیریت ارتباط با مشتری
      • راهکار مدیریت اموال و اموال گردانی
      • راهکار مدیریت مالی و حسابداری
    • راهکارهای صنفی
      • راهکار مدیریت نقطه فروش فروشگاهی
      • راهکار مدیریت نقطه فروش رستورانی
      • راهکار مدیریت پیام کوتاه
    • راهکارهای وب و موبایل
      • اپلیکیشن فروشگاهی
      • راهکارها تجارت الکترونیک
      • راهکار مدیریت حضور غیاب
  • راهکارهای سخت افزاری
    • تجهیزات سخت افزاری
    • اقلام مصرفی
      • انواع برچسب
      • انواع ریبون
      • انواع کاغذ حرارتی
  • راهکارهای خدماتی
    • خدمات اموال گردانی
    • خدمات انبار گردانی
    • خدمات چاپ
    • خدمات آموزشی
    • دانلود ها
  • فروشگاه اینترنتی
  • ارتباط با ما
    • تماس با البرز شناسه
    • ورود پرسنل به سامانه حضور و غیاب
    • ورود به سامانه پیام کوتاه
    • فرصتهای شغلی در البرز شناسه
ورود ثبت‌نام
سبد خرید
{{item.title}}
{{item.total|number}} تومان
حذف

ثبت و نهایی کردن سفارش
سبد خرید شما خالی است.
  1. خانه
  2. راهکارهای نرم افزاری
  3. راهکارهای اداری
  4. راهکار مدیریت ارتباط با مشتری

راهکار مدیریت ارتباط با مشتری


Customer Relationship Managementمدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک دانش برای مدیریت روابط و تعامل مجموعه شما با مشتریان و مشتریان بالقوه و طرفهای تجاری شما است.هدف ساده است: بهبود روابط تجاری. یک سیستم CRM به شرکتها کمک می کند تا با مشتریان در ارتباط باشند ، روند کار را ساده تر و سودآوری را بهبود بخشند.وقتی افراد در مورد CRM صحبت می کنند ، معمولاً به نرم افزار CRM مراجعه می کنند ، ابزاری که به مدیریت تماس ، مدیریت فروش ، بهره وری و موارد دیگر کمک می کند. اما این بخش کوچکی از یک راهکار میباشد. راهکار CRM به شما کمک می کند تا در طول چرخه عمر کسب وکار خود در یافتن مشتری جدید ، برنده شدن در شغل خود و ارائه پشتیبانی و خدمات اضافی در طول رابطه بر روابط سازمان خود با افراد خاص  از جمله مشتریان ، کاربران خدمات ، همکاران یا تأمین کنندگان متمرکز شوید.
راهکار CRM از فروش ، خدمات پس از فروش، توسعه کسب و کار ، استخدام ، بازاریابی یا هر خط دیگری از تجارت ، مدیریت تعامل در روابط خارجی که باعث موفقیت می شود را ارائه می دهد. ابزار این راهکار به شما امکان می دهد تا اطلاعات تماس مشتری و سر نخها را ذخیره کنید ، فرصت های فروش را ثبت کنید ، مشکلات مربوط به خدمات را ثبت کنید و کمپین های بازاریابی را مدیریت کنید و تمام این امکانات را  در یک مکان مرکزی مدیریت و اطلاعات مربوط به هر تعامل را پایش نمایید.
با دید و دسترسی آسان به داده ها ، همکاری و افزایش بهره وری آسان تر است. همه افراد در شرکت شما می توانند ببینند که چگونه مشتریان با آنها ارتباط برقرار کرده اند ، چه چیزی را خریداری کرده اند با چه قیمتی وچه شرایطی خریداری نموده اند ، چه چیزی را پرداخت کرده اند و موارد دیگر. CRM می تواند به شرکتها در هر اندازه کمک کند تا رشد کسب و کار را پیش ببرند ، و این به ویژه می تواند برای یک تجارت کوچک سودمند باشد.
یک سیستم CRM می تواند نمای کاملی از مشتریان شما ارائه دهد. شما می توانید همه چیز را در یک مکان مشاهده کنید. بازاریابان می توانند از راهکار CRM برای درک بهتر خط لوله فروش یا چشم انداز آینده استفاده کنند و پیش بینی را ساده تر و دقیق تر انجام دهند. فرصتها، تهدیدها و نقاط ضعف و قوت خود را مشاهده و ارزیابی نمایید یک تیم فروش فعال می تواند سیلابی از داده ایجاد کند.
تمامی این امکانات و طیف گسترده ای از توانمدیهای دیگر در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ID CRM  البرز شناسه جهت کمک به سازماندهی کسب و کار شما قابل ارائه خواهد بود .




ارتباطات البرز شناسه

  • صفحه اصلی
  • درباره البرز شناسه
  • فروشگاه اینترنتی عالین کالا
  • تماس با البرز شناسه

دسترسی های پرکاربرد

  • راهکارهای نرم افزاری
  • راهکارهای سخت افزاری
  • راهکارهای خدماتی
  • فرصتهای شغلی در البرز شناسه

عضویت در خبرنامه

  • {{value}}
ما را دنبال کنید

ساخت سایت توسط Portal