اطلاعات بیش‌تر
02691003374
نوآوری درقلب فروش
حساب کاربری
ورود ثبت‌نام
نومیک در فضای مجازی
نومیک | راهکارهای تخصصی فروش
  • خانه
  • درباره نومیک
  • راهکارهای نرم افزاری
    • راهکارهای صنفی
      • نرم افزار فروشگاهی
      • راهکار مدیریت پیام کوتاه
    • راهکارهای اداری
      • راهکار مدیریت اموال و اموال گردانی
      • راهکار مدیریت مالی و حسابداری
    • راهکارهای وب و موبایل
      • اپلیکیشن فروشگاهی
      • راهکارها تجارت الکترونیک
      • راهکار مدیریت حضور غیاب
  • راهکارهای سخت افزاری
    • تجهیزات سخت افزاری
    • اقلام مصرفی
      • انواع برچسب
      • انواع ریبون
      • انواع کاغذ حرارتی
  • راهکارهای خدماتی
    • خدمات اموال گردانی
    • خدمات انبار گردانی
    • خدمات چاپ
    • خدمات آموزشی
    • دانلود ها
  • فروشگاه اینترنتی نومیک
  • ارتباط با ما
    • تماس با نومیک
    • ورود پرسنل به سامانه حضور و غیاب
    • ورود به سامانه پیام کوتاه
    • فرصتهای شغلی در نومیک
نومیک | راهکارهای تخصصی فروش
  • خانه
  • درباره نومیک
  • راهکارهای نرم افزاری
    • راهکارهای صنفی
      • نرم افزار فروشگاهی
      • راهکار مدیریت پیام کوتاه
    • راهکارهای اداری
      • راهکار مدیریت اموال و اموال گردانی
      • راهکار مدیریت مالی و حسابداری
    • راهکارهای وب و موبایل
      • اپلیکیشن فروشگاهی
      • راهکارها تجارت الکترونیک
      • راهکار مدیریت حضور غیاب
  • راهکارهای سخت افزاری
    • تجهیزات سخت افزاری
    • اقلام مصرفی
      • انواع برچسب
      • انواع ریبون
      • انواع کاغذ حرارتی
  • راهکارهای خدماتی
    • خدمات اموال گردانی
    • خدمات انبار گردانی
    • خدمات چاپ
    • خدمات آموزشی
    • دانلود ها
  • فروشگاه اینترنتی نومیک
  • ارتباط با ما
    • تماس با نومیک
    • ورود پرسنل به سامانه حضور و غیاب
    • ورود به سامانه پیام کوتاه
    • فرصتهای شغلی در نومیک
ورود ثبت‌نام
{{item.title}}
{{item.total|number}} تومان
حذف
جمع کل {{model.subtotal|number}} تومان
ثبت و نهایی کردن سفارش
سبد خرید شما خالی است.
  1. خانه
  2. راهکارهای نرم افزاری
  3. راهکارهای اداری
  4. نرم افزار مدیریت اموال و اموال گردانی

نرم افزار مدیریت اموال و اموال گردانی


Asset Management Solution
حفاظت و نگهداری از اموال و دارائی های ثابت از وظایف مهم مدیران هر سازمانی محسوب می شود. محاسبه هزینه های استهلاک، جایگزینی به موقع و ده ها فرآیند عملیاتی منجر به صدور اسناد مالی از موضوعات قابل بررسی در این حوزه بوده و از دغدغه های معمول مدیران این بخش از هر سازمانی می باشد. داراییهای ثابت موسسات تولیدی منشأ اصلی كسب درآمد آنها محسوب میشود، بنابراین تهیه و نگهداری صحیح اطلاعات آنها در افزایش كارآیی سرمایه گذاری وبهبود تصمیم گیریها موثر است. در سازمانهای دولتی و یا شركتهای با ساختار سهامی عام، آیین نامه های اجرایی اموال، صورت برداری از موجودیها را الزام مینمایند. این عملیات در شركتهای بزرگ و متوسط خصوصی در پایان و یا طی هردوره مالی انجام میگیرد.
طی دو دهه اخیر تولید كنندگان نرم افزارهای یکپارچه مالی بخشی با عنوان مدیریت اموال و دارایی های ثابت را به این سیستمها اضافه نموده و قدم مناسبی در استفاده از فناوریهای اطلاعاتی در این بخش برداشته اند ولی به دلیل عدم توجه كافی به فرآیندهای جمع آوری و ورود داده ها و معضلات عملیاتی زمانبر و پر خطای امنای اموال استفاده بهینه از این نرم افزارها و خروجی قابل اطمینان آنها را با تردید روبرو نموده اند.
در پاسخ به این نیازمندی البرزشناسه  که  مجموعه ای فعال در زمینه فناوریهای اطلاعاتی پیشرفته با گرایش سیستمهای شناسایی خودكار و جمع آوری اطلاعات Automatic Identification/Data Capture ، با تکیه بر توانمندی های علمی، تجربی و تخصصی خود با تولید نرم افزارهای موبایل و استقرار سیستمهای اموالگردانی و واردات، فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات باركد، مواد مصرفی از بهترین تولید كنندگان جهانی و اجرای عملیات شناسایی و اموال گردانی دوره ای توانسته است تا همگام با فناوری های روز دنیا و با استفاده از رایانه های قابل حمل و دیگر تجهیزات جانبی و تدوین نرم افزارهای تحت  Mobile معضل جمع آوری اطلاعات را در شرایط بدون خطا و با سرعت عمل بالا حل نماید.
هر چند كه بجز اجزا اصلی سیستم، بهره مندی از دانش موضوع مهمترین عامل پیاده سازی این سیستمها میباشد ولی تفاوتهای نگرش مدیریت در سازمانهای مختلف كه از معضلات اصلی پیمانکاران در استقرار موفق سیستمهای جدید در این سازمانها میباشد را نیز بعنوان یک چالش اساسی باید در نظر گرفت. به جرات میتوان مهارت استفاده از تکنیکهای روزآمد مدیریت پروژه و تبحر در شناسایی الگوهای مدیریت سازمانی مهمترین پارامتر موثر در انتخاب یک پیمانکار مناسب برای پیاده سازی موفق سیستمهای مدیریت علی الخصوص فناوری های پیشرفته دانست.


عنوان محتوای سفارشی

آدرس: البرز، کرج، خیابان بهشتی، بعد از میدان سپاه به سمت سه راه رجایی شهر، ساختمان اصیل، طبقه 5 واحد 502
تلفن تماس: 02691003374
ایمیل: crm@nomik.ir
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 پنجشنبه 9 الی 14

عضویت خبرنامه

  • {{value}}
کمی صبر کنید...

منوی وب‌سایت

خانه . راهکارهای نرم افزاری راهکارهای سخت افزاری راهکارهای خدماتی فروشگاه اینترنتی ارتباط با ما

عنوان محتوای سفارشی

ما نومیک رو ساختیم چون باور داشتیم فروشنده‌ها به جای درگیر شدن با نرم‌افزارهای پیچیده، باید وقتشون رو صرف رشد کسب‌وکارشون کنن.نومیک یعنی یه نرم‌افزار فروش که با زبان فروشنده‌ها طراحی شده؛ ساده، دقیق، قابل اعتماد و مخصوص اصناف ایرانی.
ما از دل گفت‌وگو با مغازه‌دارها، فروشگاه‌دارها و مدیران اصناف مختلف رشد کردیم. شنیدیم، یاد گرفتیم و ساختیم.
حالا نومیک کنار صدها فروشنده‌ایه که کارهاشون رو با خیال راحت‌تر انجام می‌دن، سود و زیانشون رو دقیق‌تر می‌دونن و بیشتر از همیشه به آینده‌شون فکر می‌کنن.

ساخت سایت توسط Portal